Koszyk
Nie widzisz swoich produktów w koszyku?
Masz w koszyku na swoim koncie dodane produkty?
Zaloguj się, aby je zobaczyć.
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki dokonywania zakupów w sklepie internetowym "Balkonik", prowadzonym przez firmę Centrum Rehabilitacji Piotr Kosmala , z siedzibą w 62-620 Brdów ul Braterstwa Broni 23, , NIP 8762397810 oraz REGON 302604900.
1.2. Sklep "Balkonik" prowadzi sprzedaż sprzętu rehabilitacyjnego dla osób indywidualnych, instytucji medycznych oraz innych podmiotów.
1.3. Klientami sklepu "Balkonik" mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, posiadające zdolność do czynności prawnych, a także osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
1.4. Regulamin jest dostępny w formie elektronicznej na stronie internetowej sklepu "Balkonik". Klient zobowiązany jest do zapoznania się z nim przed dokonaniem zakupu.
2.1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu "Balkonik", pocztą elektroniczną lub telefonicznie pod nr telefonu 632228107.
2.2. Zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Polski.
2.3. Ceny podane w sklepie "Balkonik" są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
2.4. Koszty dostawy są naliczane zgodnie z cennikiem przewoźnika i są wskazywane klientowi w trakcie składania zamówienia.
2.5. Sklep "Balkonik" zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku produktu na magazynie lub w innych uzasadnionych przypadkach.
2.6 Realizacja zleceń na wyroby medyczne i środki pomocnicze współfinansowane przez NFZ oraz ich odbiór jest możliwa wyłącznie stacjonarnie w naszych sklepach.
3.1. Sklep "Balkonik" akceptuje następujące formy płatności: przelew bankowy, karta płatnicza oraz płatność za pobraniem.
3.2. Płatności za zamówienie należy dokonać przed wysyłką towaru.
3.3. W przypadku płatności przelewem bankowym, zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu płatności na konto sklepu "Balkonik".
3.4. Klient na opłacenie zamówienia ma 7 dni od jego złożenia, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
4.1. Dostawa towaru jest realizowana przez wybranego przez sklep "Balkonik" przewoźnika.
4.2. Termin dostawy zależy od przewoźnika i jest wskazywany klientowi w trakcie składania zamówienia.
4.3. Klient ma możliwość odbioru towaru osobiście w siedzibie sklepu "Balkonik".
4.4. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu i kompletności towaru podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletności towaru, klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem "Balkonik".
4.5. Koszty ewentualnego zwrotu towaru ponosi klient, chyba że przyczyną zwrotu był wadliwy towar lub błąd sklepu "Balkonik".
5.1. Sklep "Balkonik" zapewnia gwarancję na sprzedawany towar zgodnie z przepisami prawa oraz gwarancje udzielane przez producentów poszczególnych produktów.
5.2. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku wadliwego towaru lub niezgodności towaru z umową.
5.3. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub niezgodności towaru z umową poprzez formularz dostępny na stronie internetowej lub drogą elektroniczną na adres e-mail reklamacja@balkonik.pl
5.4. Sklep "Balkonik" w ciągu 14 dni rozpatrzy reklamację i poinformuje klienta o wyniku postępowania.
6.1. Sklep "Balkonik" zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z przepisami prawa oraz polityką prywatności opublikowaną na stronie internetowej sklepu.
6.2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży oraz dostawy towaru.
7.1. Niniejszy regulamin może być zmieniany przez sklep "Balkonik" w każdym czasie.
7.2. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od ich opublikowania na stronie internetowej sklepu.
7.3. Umowy zawierane z wykorzystaniem sklepu "Balkonik" podlegają polskiemu prawu.
7.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa.
7.5. W przypadku sporów wynikających z umowy zawartej z wykorzystaniem sklepu "Balkonik", strony zobowiązują się do ich rozwiązywania drogą postępowania polubownego, a w przypadku jego nieskuteczności – przez sąd właściwy dla siedziby sklepu "Balkonik".